Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na váš e-mail?
Novinky
SW zásahy Samsung

od 10.10.2016 U mobilních telefonů Samsung provádíme tyto SW zásahy: Odblokování "gesta" nebo "hesla" přístroje bez ztráty dat!, odblokování Sítí, oprava zhrouceného IMEI, oprava NVM, oprava EFS, oprava WiFi adresy atd.

více
eShop v novém

od 1.10.2016 Internetový obchod "elektronik-shop.cz" byl komletně upraven a nově byly doplněny náhradní díly pro opravy mobilních telefonů Sony. Sortiment je průběžně doplňován o další položky. Shop naleznete na adrese: http://www.elektronik-shop.cz

více
Ceník Sony (řada Z)

od 11.4.2016 Do ceníku oprav modelové řady (Xperia Z) přidána Xperia Z5 Premium, M4 Aqua a M5.

více
Internetový obchod

od 6.1.2016 Do naší nabídky jsme zařadili ochranná tvrzená skla na LCD. Doporučujeme aplikaci těchto ochranných skel. Jsou mnohem pevnější než samotný LCD displej (tvrdost H9). Ochranná skla je také možné...

více

Servisní podmínky

Úvod ÚVOD Servisní podmínky

1. Zákazník souhlasí, že jeho osobní údaje budou zpracovány v informačním systému firmy SAMI GSM Servis, s.r.o. ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb.

 

2. Servis v žádném případě nepřebírá zodpovědnost za data ponechaná v mobilním telefonu, ani nenese odpovědnost za případné ztráty dat, které nastanou zákazníkovi následkem poruchy. Zálohování dat je v plné odpovědnosti zákazníka.

 

3. Diagnostika závady (230 Kč s DPH) bude zákazníkovi účtována pouze v případě, kdy po přijetí přístroje v servisu, zákazník žádá vrácení přístroje bez provedení servisního zásahu a nebo je zařízení neopravitelné.

 

4. V případě, že závada uváděná zákazníkem byla zapříčiněna znečištěním vnitřních částí přístroje, náklady na vyčištění nese zákazník.

 

5. Zákazník je povinen si zkontrolovat vnější stav přístroje po opravě, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

6. Servis odstraní závady zařízení tak, jak byly zákazníkem udány do popisu závady a dle technologického postupu předepsaného výrobcem.

 

7. Na provedenou práci poskytuje servis záruku v délce 3 měsíce od okamžiku převzetí zákazníkem ve smyslu §654 Občanského zákoníku. Na náhradní díly použité při opravě, je poskytována záruka v délce 6 měsíců.

 

8. Servis je vždy povinen dodržet technologický postup oprav předepsaný výrobcem.

 

9. U zakázek, které si zákazník nevyzvedne do 30-ti dnů od data dokončení opravy je servis oprávněn účtovat skladné. To činí 10 Kč za každý započatý den v období 31-60 dnů od předpokládaného ukončení opravy, v období 61 a více 20 Kč za každý započatý den. Po šesti měsících od data dokončení opravy je SAMI GSM Servis, s.r.o. oprávněn na vlastní náklady přístroj prodat a výtěžek použít na uhrazení případné vzniklé pohledávky.