Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na váš e-mail?
Novinky
SW zásahy Samsung

od 10.10.2016 U mobilních telefonů Samsung provádíme tyto SW zásahy: Odblokování "gesta" nebo "hesla" přístroje bez ztráty dat!, odblokování Sítí, oprava zhrouceného IMEI, oprava NVM, oprava EFS, oprava WiFi adresy atd.

více
eShop v novém

od 1.10.2016 Internetový obchod "elektronik-shop.cz" byl komletně upraven a nově byly doplněny náhradní díly pro opravy mobilních telefonů Sony. Sortiment je průběžně doplňován o další položky. Shop naleznete na adrese: http://www.elektronik-shop.cz

více
Ceník Sony (řada Z)

od 11.4.2016 Do ceníku oprav modelové řady (Xperia Z) přidána Xperia Z5 Premium, M4 Aqua a M5.

více
Internetový obchod

od 6.1.2016 Do naší nabídky jsme zařadili ochranná tvrzená skla na LCD. Doporučujeme aplikaci těchto ochranných skel. Jsou mnohem pevnější než samotný LCD displej (tvrdost H9). Ochranná skla je také možné...

více

Na co nezapomenout

Úvod ÚVOD Na co nezapomenout

Před návštěvou servisního místa nezapomeňte

 

Doporučujeme, aby jste si před návštěvou servisního místa, zálohovali svá uživatelská data (kontakty, SMS, poznámky, úkoly, fotky, hudbu, videa apod).

 

Servis v žádném případě nepřebírá zodpovědnost za data ponechaná v mobilním telefonu, ani nenese odpovědnost za případné ztráty dat, které nastanou zákazníkovi následkem poruchy! Zálohování dat je v plné odpovědnosti zákazníka!

 

Pokud si nejste jisti, že zálohu dat zvládnete sami, můžete o ni požádat při příjmu mobilního telefonu do opravy. Jedná se však o placenou službu. Podrobnosti o cenách najdete v ceníku oprav.

 

K mobilnímu telefonu nezapomeňte dodat příslušenství, které může způsobovat nesprávnou činnost mobilního telefonu. Převážně se jedná o baterii, dobíječku, paměťovou kartu, datový kabel, přídavná sluchátka apod. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NENECHÁVEJTE v mobilním telefonu - SIM kartu!

 

V mobilním telefonu zrušte všecha bezpečnostní hesla / gesta. Telefon, který je zabezpečen heslem / gestem, není možné po opravě řádně otestovat!

 

Pokud bylo již zařízení někdy v minulosti v servisu, vezměte sebou / pošlete i opravenku předešlé opravy.

 

Pokud mobilní telefon zasíláte přepravní společností, nezapomeňte uvést "ČITELNĚ" podrobný popis závady, přesnou adresu, email, telefon.

 

 

Další informace naleznete na stránce Servisní podmínky.